Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

lauantai 26. syyskuuta 2020

Päivän Rukous, Syyskuun 26. päivä





Meidän vielä ollessamme heikot kuoli Kristus oikeaan 

aikaan jumalattomien edestä.


Room. 5, 6.


Herra Jeesus Kristus, jos Sinä olet kuollut jumalattomien 

edestä, niin Sinä olet kuollut minunkin edestäni. Minä voin

syntisenä toivoa, kun Sinä olet kuollut jumalattomien edestä.

Jos Sinä olisit kuollut jumalisten edestä, niin minä eläisin ilman

toivoa.


Sinä, Kristus, käsket minun luottaa Sinuun tullakseni autuaaksi. 

Niinpä minä jätän sieluni Sinun käsiisi, joka kannoit minun taak-

kani ristillä. Nyt minä tulen Sinun tykösi, enkä minä tahdo tuloani 

lykätä, vann minä tulen nyt. Minä luotan Sinuun, Kristus, koko

sielullani juuri nyt. Ei minulla ole ketään toista, johon minä turvaisin.

Minä vajoan, minä vajoan, mutta minä pidän kiinni Sinusta. 


Aallot vyöryvät minun ympärilläni ja minä vajoaisin pohjaan, jollet

Sinä ojentaisit kättäsi minulle ja minua vetäisi syvyydestä luoksesi

turviin. Minun Herrani ja Vapahtajani, minä muistan, kun minä ensi 

kerran panin koko turvani Sinuun yksin. Oli niin yksinkertaista minun

tulla Sinun tykösi ja alkaa tutustua Sinuun. 


Minähän olin läpi vuosien etsinyt sieltä ja täältä. Olin yrittänyt tehdä

sellaista, minkä Sinä jo olit täyttänyt minun puolestani. Kuinka autuas

olikaan se päivä, jona minä uskalsin käydä sisään Sinun avaamastasi 

armonovesta ja istuutua Sinun jo kattamasi armonpöydän ääreen.


Herra Jeesus Kristu, nyt minä en pelkää mitään.


Amen.


( Charles Haddon Spurgeon, 1834-1892 )



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti