Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

tiistai 6. lokakuuta 2020

Päivän Rukous, Lokakuun 6. päivä






Minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä,

että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään sen,

mikä minulle on uskottu.


2. Tim. 1, 12.


Herra Jeesus Kristus, minä olen väliin tuntenut itseni syvästi

masentuneeksi, mutta kuitenkin minä voin Sinun edessäsi

tunnustaa, että Sinä olet minulle lahjoittanut täyden varmuuden

siitä, että minäkin olen osallinen Jumalan armoon Sinussa.


Minä voin olla ulkonaisesti niin köyhä, kuin kuka ikinä toinen,

mutta minä olen Sinussa sanomattoman rikas. Minä antaudun 

kokonansa Sinun turviisi. Minä uskon, että Sinun taivaallinen

Isäsi, joka vaatettaa kedon liljat ja elättää kaarneen pojat, ei ole

antava lastensa käydä alastomina tai kulkea nälissään. Minä en tahdo 

muuta kuin antaa itseni Sinun käsiisi, enkä tahdo tietää muusta kuin 

Sinun tahdostasi.


Kun myrsky raivoaa minun pääni päällä, minulla on Sinussa Herra

Kristus, turvapaikkani. Kun helle minua polttaa, minä Sinussa 

löydän varjon kuin kuivassa maassa suuren vuoren. Maa voi huojua

jalkojeni alla, mutta Sinä, Kristus, sanot minun sielulleni : vaikka

maa järkkyisi ja vuoret meren pohjaan vajoaisivat, me emme pelkää,

sillä Jumala on meidän turvanamme ja väkevyytemme.


Minä puhun Sinulle luottavaisesti, en kerskaten. Anna minulle Sinun

Pyhä Henkesi, että minä aina voin elää Sinun läheisyydessä.


Amen.


( Charles Haddon Spurgeon, 1834-1892 )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti