Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

torstai 6. elokuuta 2020

Päivän Rukous, Elokuun 6. päivä.


List of highest mountains - Simple English Wikipedia, the free ...


Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva
samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän.

Ap.t. 1,11.



Rakas taivaallinen Isä, minä en tiedä, milloin minun
viimeinen hetkeni on edessä, enkä sitä, missä on se 
maja tai koti tahi paikka, jossa minun on heittäminen
henkeni. Mutta siitä minulla ei ole murhetta.

Sinä olet minulle antanut monta kallista todistusta
Sinun uskollisuudestasi. Enkö minä turvautuisi Sinun
sanasi lupauksiin kaikissa kohtaloissani ? Sinä, rakas
Jumala, olet minua auttanut pääsemään niin monen
vaikeuden läpi, vaikka minä itse en voinut nähdä 
mitään pääsyä.

Sentähden mnä olen turvallisella mielin ja olen varma
siitä, että Sinä olet minua auttava myöskin viime
hetkenäni. Minun Herrani Jeesus Kristus, älä viivy.
Anna sen autuaan päivän pian koittaa, johon me Sinun
sanasi mukaan toivomme. Sinä olet ihanasti lunastanut
meidät.

Saata nyt täytäntöön lupauksesi, että Sinä tulet perus-
tamaan Jumalan valtakunnan. Koska Sinä olet meitä
kiinteästi vaatinut rukoilemaan Sinun valtakuntasi
tulemista, niin anna meille taipuisat sydämet, että me
joka päivä huudamme Sinun ja meidän rakkaan
taivaallisen Isämme puoleen.

Pidä meidät lujina siinä vahvassa uskossa, että Jumalan
suuri valtavoima varmasti tuleva kunniaansa. Anna 
tämän pian tapahtua, anna tapahtua meidän uskomme
mukaan.

Amen.

( Martti Luther, 1483- 1546 )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti