Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

keskiviikko 19. elokuuta 2020

Päivän Rukous, Elokuun 20. päivä.

Is it okay to pray to Jesus? – Bible.org Blogs


Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.

Room. 8,27.


Herra Jumala, Sinä olet käskenyt minun

rukoilla. Anna minulle kyky ottaa Sinut 

vastaan. Sinä olet taivuttanut minut Sinua

etsimään. Sinä olet minua kehoittanut kol-

kuttamaan. 


Ole siis armollinen ja avaa itse ovi, joka joh-

taa Sinun tykösi. Sinä olet minua vetänyt 

yhteyteesi. Ota minut vastaan. Sitä minä rukoi-

len nöyrästi. Koska Sinä olet minua armahtanut,

niin minä rukoilen Sinulta täyttä selvyyttä. 


Anna Sinun valkeutesi loistaa minuun niin kirk-

kaasti, että kaikki pimeys kaikkoaa. Tee minun 

sydämeni puhtaaksi, että minä saan nähdä Sinut,

Jumalani. Sillä ainoastaan puhdassydämiset 

saavat Sinut nähdä.


Sinä pyhä ja käsittämätön Jumala, Sinun voimasi 

ja viisautesi ovat äärettömät. Sinun edessäsi 

vapisevat kaikki vallat. Sinä olet rakkaus, Sinä olet 

Isäni. Johdata minua. Hallitse minua. Tee minut 

täydelliseksi Sinun valtakunnallesi. 


Anna Sinun Henkesi minua opettaa rukoilemaan 

Sinun tahtosi mukaan. Ole lohdutettu, minun sieluni,

Jumalassa sinä löydät levon.


Amen.


( Kirkkoisä Augustinus, 354-430 )


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti