Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

tiistai 18. elokuuta 2020

Päivän Rukous, Elokuun 18. päivä.

 

Ilmaisia Kuvia : puu, haara, viinirypäle, viinitarha, hedelmä ...

Katso, sinun kuninkaasi tulee sinulle.


Matt. 21, 5.


Iankaikkinen, elävä Jumala !

Me kiitämme Sinua, että me tänä päivänä

saamme uudelleen tutkia ja julistaa Sinun

pyhää sanaasi. Me rukoilemme Sinua, että 

Sinä myös tahtoisit siunata sanasi vaikutuksen

sieluihimme.


Anna meidän nyt vastaanottaa tämän siunauksesi

esikoislahja. Avaa meidän silmämme, että me 

oikein voisimme ymmärtää Sinun aikeesi, kun 

Sinä jälleen meitä lähestyt. Anna Sinun lohdutuk-

sesi virrata meihin ja suo meidän käyttää sitä niin,

että me iloisemmin ja rohkeammin vaellamme 

Sinun tietäsi. 


Ja jos meidän on syytä hävetä entisyyttämme, niin

tee meidät sitä päättäväisemmiksi kääntyäksemme

parannuksen tielle. Anna meille Sinun armosi voimaa

muuttaaksemme elämämme. Uudista meidän sydä-

memme ja vedä meidät väkevästi Sinun rakkaan

Poikasi yhteyteen.


Herätä meissä täysi luottamus Häneen, joka meidän

tähtemme niin syvään on itsensä alentanut. Herra,

minun Vapahtajani ! Tule minun syntisen tykö ja 

kasvata minun elämässäni Sinun tulostasi johtuvia

hedelmiä.


Suurempaa autuutta ei minulle voi tapahtua, kuin

että Sinä, minun Kuninkaani, tulet minun luokseni,

et tuomitaksesi minua, vaan ottaaksesi minut, maan

matosen, yhteyteesi. Armahda minua. Anna minulle

kaikki pahat tekoni anteeksi.


Tee minut uskolliseksi alamaiseksi Sinun valta-

kunnasasi. Sinulle minä antaudun. Sinulle avaan

sydämeni. Minä tahdon olla Sinun omaisuutesi

iankaikkisesti.


Amen.


(  Johann Jacob Rambach, 1693-1735 )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti