Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

maanantai 16. maaliskuuta 2020

Päivän Rukous,,Maaliskuun 17. paivä.








Me pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa,
täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden iän määrään.

Efes. 4, 13.


Herra Jeesus Kristus, Sinä tuot Jumalan minun 
luokseni ja minut Jumalan luo. Sinä rakennat 
uudelleen minun elämäni. 

Minä tiedän, että minun elämäni ihmeellisesti avartuu 
ja syventyy, kun minä itseni annan Sinulle. Minussa on 
tähän ratkaisuun niin paljon esteitä. Minä rukoilen Sinua, poista minusta kaikki esteet. 

Masenna minun itsekkyyteni, että minusta tulisi uhrautuva ihminen. Minä tunnen velvollisuuteni, joka minua painaa. Vuodata Sinä minun elämääni rakkautesi, niin minä voin täyttää, mitä minulta joka päivä vaaditaan. 

Minä tunnen elämäni rajoituksen ja miten paljon orjuutusta siinä on. Lahjoita Sinä minulle Jumalan lapsen ihana vapaus, niin minä vapauden orjuudesani. Anna minulle halua ja voimaa antaakseni itseni kokonaan Sinulle, Herra. Silloin elämäni tulisi täyteläiseksi.

Herra, Sinua, minä tahdon rakastaa ja Sinua 
antaumuksella totella, mutta tämä ei ole minun tekoni, vaan
se on Sinun. Anna minulle siis Sinun Pyhä Henkesi, joka

Sinun rakkautesi vuodattaa minun elämääni ja minä saan
uuden halun olla kuuliainen. Sinä yksin voit poistaa 
elämäni ristiriidat. Sinä luot minuun rakkaudellasi yhteyden
ja eheyden, kun rakkautesi tulee minua kokonaan hallitsemaan. 

Tätä minä Sinulta rukoilen nöyrästi ja luottamuksessa.

Amen.

(Phillips Brooks, 1835-1893)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti