Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

keskiviikko 11. maaliskuuta 2020

Päivän Rukous,, Maaliskuun 12. päivä.



Minä sain laupeuden sentähden, että Jeesus Kristus minussa ennen
muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä.

1. Tim. 1, 16.

Herra Jeesus Kristus, minun Vapahtajani, minä 
muistelen niitä väittelyitä, joita minulla on ollut Sinun 
kanssasi. Sinä pysähdytit minut tielläni, kun minä 
harhailin kaukana Sinusta, ja kysyit : missä sinä olet ? 
Minä olen tullut sinua etsimään.

-- Herrani, minä Sinulle sanoin olevani sellaisessa tilassa, 
etten minä voinnut mitään tehdä itsekseni. Mutta Sinä
vastasit, että sinä olet tullut kaiken täyttämään minun puolestani. 

--Herrani, minä sanoin olevani sellaisessa tilassa, että Sinun lakisi minua uhkaa ja Sinun Isäsi vanhurskaus on suuttunut minuun. Mutta Sinä vastasit, että Sinä olet tullut vastataksesi lain uhkauksista ja kantamaan kaiken vanhurskaan vihan.

-- Herrani, minä sanoin olevani sellaisessa tilassa, etten 
minä voi tehdä parannusta, niinkuin minä tahtoisin. Mutta
Sinä vastasit, että Sinä olet tullut antamaan voimaa 
parannukseen ja julistamaan syntien anteeksiantamista.

-- Herrani, minä sanoin Sinulle, etten minä voi Sinuun uskoa,
niinkuin minä tahtoisin. Mutta Sinä vastasit, ettet Sinä murra
särjettyä ruokoa, etkä sammuta suitsevaa kynttilänsydäntä.

-- Herrani, minä sanoin, että minä olen tehnyt liian paljon syntiä voidakseni toivoa anteeksi antamusta. Mutta Sinä vastasit, että Sinä olet tullut tuomaan toivoa toivottomille
syntisille.

Ja nyt minä en enää väittele Sinun kanssasi, vaan
minä antaudun Sinulle ja ylistän Sinun Vapahtajan 
nimeäsi nyt ja iankaikkisesti.

Amen.

(Charles Haddon Spurgeon, 1834-1892)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti