Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

keskiviikko 3. elokuuta 2022

Päivän Rukous,, Ekokuun 3. päivä

 



Minä tunnen hänet, johon minä uskon, ja olen varma siitä,
että hän on voimallinen siihen päivään asti säilyttämään
sen, mikä minulle on uskottu.

2. Tim. 1.2


Herra Jeesus, minä tunnustan, että Sinä olet tosi
Jumala. Minä tunnustan, että Sinä ristinpuulla
olet vuodattanut kalliin veresi minun tähteni.
Sinua, Herra, minä nöyrästi rukoilen. 

Minä rukoilen Sinua, minun ainoa lohduttajani,
ettei Sinun kallis veresi turhaan olisi vuotanut
minun tähteni. Anna, Herra, minulle anteeksi 
kaikki minun syntini, kasteestani tähän hetkeen
asti tekemäni. Anna anteeksi, mitä lienen rikkonut
Sinun seurakuntaasi vastaan.

Voiman Herra, muuta minun itserakkauteni siksi
jaloksi, todelliseksi rakkaudeksi, minkä minä saavutan
Sinun rakkausyhteydessäsi. Silloin minä pelkäämättä
taistelen Sinun taistelusi ja pysyn voittamattomana.

Kun Sinä irroitat kahleet ja annat valosi koittaa ja
johdatat minua taistelussa, niin minä olen voittava.
Ole minun väkevyyteni nyt ja viimeisenä hetkenäni,
niin että minä voitan loppukilvoitukseni. Anna minulle
iankaikkinen elämä, joka on Jumalan lahja Sinussa,
minun Herrani. 

Sinuun, rakas Herra Jeesus Kristus, minä turvaan 
elämässä ja kuolemassa.

Amen.

( Girolamo Savonarola,  syntyi 1452 ja
  poltettiin roviolla 1498 )



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti