Vaan iloitkaa siitä että nimenne ovat kirjoitetut taivaissa ! (Luukas 10:20)

lauantai 29. helmikuuta 2020

Karkauspäivän Rukous 29.2.




Daavidin psalmi 23.

1. Herra on minun paimeneni, ei minulta puutu mitään.

2. Ruohoiselle keitaalle hän asettaa minut makaamaan,
    levollisten vetten äärellä hän minua johdattelee.

3. Sieluni hän virvoittaa. Hän johtaa minua vanhurskauden polulla
    nimensä tähden.

4. Vaikka minä kulkisin kuoleman varjon syvässä laaksossa, en minä
    pelkäisi mitään pahaa, sillä Sinä olet kanssani. Sinä johdat minua sauvallasi,
    ja minä saan nojata Sinuun- ne lohduttavat minua.

5. Sinä katat minulle pöydän ahdistajieni eteen. Sinä voitelet pääni voiteella,
    maljani on täpötäynnä.

6. Vain hyvyys ja armo ajavat minua takaa kaikkina elämäni päivinä, ja minä 
    saan asua Herran huoneessa elinpäivieni pituuden.


Käännös suoraan hebreasta, Mirja Ronning

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti